SPAM indlæg

Her kan meddeles praktiske forhold omkring forumet.
Besvar
Administrator
Site Admin

SPAM indlæg

Indlæg af Administrator »

Hej alle!

Desværre belemres forum'et dagligt med en håndfuld spam brugeroprettelser. Desværre formår nogle at komme igennem systemet, så der også postes SPAM-indlæg. Jeg sletter hver bruger, og blokerer deres IP-adresser, men desværre bliver der ved med at komme flere og flere... Jeg kan intet andet gøre, end at slette og blokere når jeg opdager dem, så indimellem vil SPAM nok kunne ses... Man må meget gerne "PM'e"(skrive til) mig, hvis man opdager SPAM, inden jeg selv gør det...
Administrator
Site Admin

Re: SPAM indlæg

Der er ca. 5-10 SPAM-brugeroprettelser dagligt, og jeg udelukker dem så snart jeg opdager dem... Desværre er der enkelte der når igennem til at poste tekster... :(
ole

Indlæg af ole »

Ja, od de seneste ser ud til at være noget slavisk eller evt "nydansk". Sidste runde blokerede samtlige temaer.

Hilsen Ole
Ulrik J

Indlæg af Ulrik J »

Kære Alle på Sporvejsforummet.

Jeg tror at der har været hacking på Sporvejsforummet.

Jeg håber at Sporvejsforummet vil kunne rette fejlen så vi kan føle os trygge på Sporvejsforummet.

Hilsen Ulrik
Jesper KD

Indlæg af Jesper KD »

Kære moderator
Der er på det seneste kommet flere spam-indlæg, bl.a. i denne gruppe. Kan de mon blive slettet?
På forhånd tak - og godt nytår!
Mvh. Jesper
Ulrik J

Indlæg af Ulrik J »

Hej Alle på Sporvejsforum

Jeg fandt dette spam det ligger under Københavns Metro:

Ham der kommer fra udlandet skriver følgene:

Which website offers the lowest price for 2K22 MT?
Rapporter
Citer

Ulæst indlæg af Skyzhay » fre 18. feb 2022 07:41

Based on my years of experience buying coins from various websites The NBA 2K Coins offered through the NBA2king site is by far the most affordable. It's not just 100% transaction-proof as well as the cheapest cost and fastest delivery for NBA 2K. I don't know which place to buy. The currency's supporters strongly suggest buying it here.

Jeg håber at i vil smide ham hackeren ud af gruppen og blokere ham fra gruppen. Han er ude på at ødelægge jeres gruppe. Jeg ønsker det bedste for jeres gruppe. Jeg er glad for sporvejsforum gruppen
Ulrik J

Indlæg af Ulrik J »

Hej Sporvejsforum

Der er mange spamere fra udenlandske brugere igen

I skal ikke lukke udenlandske brugere ind i jeres forum de er kun ude på at spamme.

Jeg håber at vi kan få fjernet alt spam indhold fra Sporvejsforum

Udenlandske brugere er ikke interesseret i busser og sporvogne de er kun ude på at spamme
Niels Bay

Indlæg af Niels Bay »

Ulrik J skrev: 4. mar 2022, 12:24 Hej Sporvejsforum

Der er mange spamere fra udenlandske brugere igen

I skal ikke lukke udenlandske brugere ind i jeres forum de er kun ude på at spamme.

Jeg håber at vi kan få fjernet alt spam indhold fra Sporvejsforum

Udenlandske brugere er ikke interesseret i busser og sporvogne de er kun ude på at spamme
Ja, lad os få gjort rent her, så vi igen kan bruge Sporvejsforum til dets rette formål.
Med venlig hilsen

Niels Bay
Administrator
Site Admin

Hej alle.
Tak for opmærksomheden, og beklager langsommeligheden med oprydning herfra. Der skulle gerne være helt ryddet op nu.
Ullrich Lück

Indlæg af Ullrich Lück »

Tak, nu ser det godt ud igen.

Ullrich
Besvar