Billedeupload

Her kan meddeles praktiske forhold omkring forumet.
Besvar
LarsBudtz.dk
Site Admin

Billedeupload

Indlæg af LarsBudtz.dk »

Fremover bliver alle billeder der vises gennem forumets filupload, skaleret til 800px i bredden, således at de fleste skærme kan være med. Dog kan man se billedet i dets fulde størrelse, ved at klikke på det.
Det er nu desuden muligt at uploade op til 10 billeder pr. indlæg. Skulle man have lyst til at uploade endnu flere billedere i en omgang, skal man være velkommen til det. Så kan man bare lave flere indlæg i tråden, efter hinanden.
Besøg Motorkontoret.net - Biler i Danmark fra 50'erne, 60'erne & 70'erne!
Bjørn

Re: Billedeupload

Indlæg af Bjørn »

Lars Budtz skrev:Fremover bliver alle billeder der vises gennem forumets filupload, skaleret til 800px i bredden, således at de fleste skærme kan være med. Dog kan man se billedet i dets fulde størrelse, ved at klikke på det.
Det er nu desuden muligt at uploade op til 10 billeder pr. indlæg. Skulle man have lyst til at uploade endnu flere billedere i en omgang, skal man være velkommen til det. Så kan man bare lave flere indlæg i tråden, efter hinanden.
Det er fint Lars, men nå har jeg flere ganger fått melding om at grensen for uploading er overskredet før jeg får lagt inn noen nye.

Vil du være brydd med å gi serveren et ordentlig spark i ende B? :mrgreen:

Mvh Bjørn
Steen Esbensen

Indlæg af Steen Esbensen »

jeg kan heller ikke uploade

Steen
LarsBudtz.dk
Site Admin

Indlæg af LarsBudtz.dk »

Så er pladsen mere end fordoblet, så nu skulle der gerne gå lang tid før der kommer problemer igen... :)
Besøg Motorkontoret.net - Biler i Danmark fra 50'erne, 60'erne & 70'erne!
Besvar