Så er forumet født!

Her kan meddeles praktiske forhold omkring forumet.
Besvar
Administrator
Site Admin

Så er forumet født!

Indlæg af Administrator »

Lad os nu håbe, og arbejde på, at det ikke lider en vuggedød! ;) -Kom endelig med forslag og idéer til forumets opbygning, "kategoriseringer" og hvad man ellers kan komme i tanke om! Jeg påtænker at investere i domænet "sporvejsforum.dk", men er det for kedeligt, eller er det godt med et fuldstændigt klart og tydeligt navn? - Kom bare med idéer til alt omkring forumet! :D
Niels Bay

Re: Så er forumet født!

Indlæg af Niels Bay »

Der kørte jo også sporvogne i Odense, så der bør vel også være et emne med overskriften Odense Sporveje eller A/S Odense Sporvej, som var den officielle betegnelse. Og hvad med Sporvejsmuseet på Skjoldenæsholm :?:
Med venlig hilsen

Niels Bay
Jesper V

Indlæg af Jesper V »

Dejligt med et sporvognsforum! Jeg synes også der mangler en gren til Sporvejsmuseet (SKM-Intern betegnelse)
Med Venlig Hilsen
Jesper Villadsen
Sporvejsmuseet - Uniformsdepotet
Administrator
Site Admin

Enhver stemme høres! ;) Odense Sporveje og Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm har nu fået hver deres egen kategori.
Peter B. Brandsen

Indlæg af Peter B. Brandsen »

Hvad med om Århus' kommende letbane også fik et sted? Enten sammen med Århus Sporveje eller alene
Venlig Hilsen
Peter Berggrén Brandsen
http://www.petersbusside.dk
http://www.busbevarelse.dk
Administrator
Site Admin

Uhmmm, den er tricky!? Hvis bare de ikke havde opfundet Midttrafik! :x Det vil helt sikkert være et emne der skal prioriteres; det burde være noget af det der skulle være mest at snakke om... Men det er også en meget stor prioritering med 2 århuskategorier... Jeg tror jeg prøver med den betragtning at hver geografi-kategori dækker geografien, og ikke selskaberne, ligesom jeg nu ikke har kaldt Odense kategorien A/S Odense Sporvej, men Odense Sporveje...
Jesper V

Indlæg af Jesper V »

Administrator skrev:Enhver stemme høres! ;) Odense Sporveje og Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm har nu fået hver deres egen kategori.
Det er bare skide godt :)
Med Venlig Hilsen
Jesper Villadsen
Sporvejsmuseet - Uniformsdepotet
Steen Esbensen

Indlæg af Steen Esbensen »

Hej!

Jeg synes det er skønt, at du har oprettet et sporvejsforum. Det er noget der altid har manglet.
Flot side.

Steen
Erikhj

Indlæg af Erikhj »

Rigtig godt med et sådant forum for sporvejsentusiaster. Stor ros herfra :)

Med venlig hilsen
Erikhj
Besvar