Lad os nu håbe, og arbejde på, at det ikke lider en vuggedød! -Kom endelig med forslag og idéer til forumets opbygning, "kategoriseringer" og hvad man ellers kan komme i tanke om! Jeg påtænker at investere i domænet "sporvejsforum.dk", men er det for kedeligt, eller er det godt med et fuldstændigt klart og tydeligt navn? - Kom bare med idéer til alt omkring forumet!
Der kørte jo også sporvogne i Odense, så der bør vel også være et emne med overskriften Odense Sporveje eller A/S Odense Sporvej, som var den officielle betegnelse. Og hvad med Sporvejsmuseet på Skjoldenæsholm
Uhmmm, den er tricky!? Hvis bare de ikke havde opfundet Midttrafik! Det vil helt sikkert være et emne der skal prioriteres; det burde være noget af det der skulle være mest at snakke om... Men det er også en meget stor prioritering med 2 århuskategorier... Jeg tror jeg prøver med den betragtning at hver geografi-kategori dækker geografien, og ikke selskaberne, ligesom jeg nu ikke har kaldt Odense kategorien A/S Odense Sporvej, men Odense Sporveje...