Om at logge ind

Her kan meddeles praktiske forhold omkring forumet.
Besvar
Niels Bay

Om at logge ind

Indlæg af Niels Bay »

Når jeg logger ind på forum skal jeg gøre det manuelt.
F. eks. på Busfrontens forum kan jeg gøre det automatisk, men selv om jeg i herværende forum sætter et flueben i rubrikken Log mig automatisk ind ved hvert besøg, respekteres det ikke :!:
Er der andre, der har samme problem :?:
Med venlig hilsen

Niels Bay
S.Christensen

Re: Om at logge ind

Indlæg af S.Christensen »

JA :!: Også jeg.

Svend Christensen
Administrator
Site Admin

Indlæg af Administrator »

Jeg formoder at I begge anvender Internet Explorer?

Problemet kan muligvis løses ved at jeg opdaterer forum-softwaren, men det er relativt omfattende, og betyder at forum'et vil være nede et stykke tid.

Det letteste og hurtigste I kan gøre, for at undgå problemet, er at benytte en bedre browser end Internet Explorer. Det kunne f.eks. være Chrome. (Som en bonus, vil I også opleve, at alle hjemmesider pludseligt åbnes langt hurtigere, end I er vant til...)

:)
S.Christensen

Indlæg af S.Christensen »

Jeg bruger Google Crome!

Venligst
Svend Christensen
Administrator
Site Admin

S.Christensen skrev:Jeg bruger Google Crome!

Venligst
Svend Christensen
Jeg kan ikke genskabe problemet i Chrome, på nogle af de computere hvor jeg har forsøgt. - Kun i IE.

Hvis jeg ikke selv beder om at logge ud, og ikke rører ved mine cookies, husker Chrome mig fint.

Hvis du sletter blot dele af din browserhistorik, eller blot enkelte cookies, logger Chrome dig ud af alt phpBB - Det gælder, for mit vedkommende, også BF's forum.

Er det konsekvent at du bliver logget ud, selvom du ikke beder om det, eller er det noget der sker engang imellem?
Administrator
Site Admin

Som nævnt i tråden "Forumsoftware opdateret" bør problemet nu gennemgående være løst for alle... :)
Besvar