Personale- og vognløbsplaner

Alle emner med relevans for det gamle Århus Sporveje.
Besvar
S.Christensen

Personale- og vognløbsplaner

Indlæg af S.Christensen »

Jeg har bemærket en interesse for personaleplaner m.v. blandt forummets læsere.
Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm (ved undertegnede) har fundet et arkivskab i et af museets magasiner med en del planer (alt muligt incl. ferieturnus og meget andet) Hele materialet er fra midten af 1980'erne, og vedrører altså kun busdrift. Museet har udtaget typiske eksempler til arkiv, men vi kan desværre ikke gemme alt. Der er også tomme skemaer, så man selv kan lege "den lille garagechef", ligesom der er transparanter, så man selv kan kopiere flere. Bortset fra de udtagne arkiveksemplarer skal hele redeligheden smides ud, men hvis nogen af læserne har en interesse i at erhverve noget materiale, så hører jeg gerne snarest.

Desværre er formaterne på de forskellige skemaer forskellige (fra A 6 og op til noget der er større end A 2), og jeg har ikke en velegnet scanner til det hele, så derfor kan jeg desværre ikke vise "vareprøver" lige nu.

Med venlig hilsen
Svend Christensen
Steen Esbensen

Re: Personale- og vognløbsplaner

Indlæg af Steen Esbensen »

Hej Svend!

Jeg kan forstå at det er vogn- & personalekøreplaner fra Århus!

Det har også min interesse.

Så vist det var muligt at lægge et lille udsnit fra til mig ville jeg blive meget glad.

Interessen gælder alene vogn- & personaleplaner.

Hilsen
Steen
Steen Esbensen

Hej Svend!

Min interesse er der også (helt bestemt) såfremt der under oprydningen på Skjoldnæsholm måtte blive fundet og kasseret nogle interne vogn- & personalekøreplaner.

Steen
Steen Esbensen

............. der skulle tillige have stået

fra KS

Steen
S.Christensen

Indlæg af S.Christensen »

Jeg har nu lagt en del til side på Sporvejsmuseet. Jeg har dog tilladt mig at kassere de uudfyldte skemaer og transparanterne. Hvis der er andre end Steen, der har inreresse i materialet, må de gerne melde sig. Med hensyn til at aftale nærmere om afhentning m.v. er man velkommen til at sende mig en e-mail til svend-kaser@hotmail.com.

Med venlig hilsen
Svend Christensen
Besvar